tirsdag 10. februar 2009

Varme





Her i dalen er det bortimot 10 minusgrader,
da er det godt at vedstabelen er fylt opp :)

Siden peisen er litt for lang for pipen vår, laget vi (dvs mureren) oppbevaringsplass til ved. Planen er å ha halvparten så høy vedstabel, og to hyller på toppen! Der skal jeg lage plass til en koselig korg -fantastisk å skjule lighter, tennbriketter og den stooore "votten"
Men foreløpig blir det bare vedstabel ;)





Nye Lykter. Ble inspirert til å kjøpe to store lykter til spisebordet, etter at jeg så to nydelige sølvlykter på spisebordet hjemme hos Lykkebo. Det gjorde seg med litt større pynt :)








Norgesglass kan bruket til så mangt :) Dette passet perfekt til bunten jeg og naboen røsket med oss da vi var på tur!


2 kommentarer:

LYKKEBO sa...

God kveld i stua!!
Godt med varme på disse kalde dagen!!vanvittig stillig med "ved-stablingen" slik!! Får vi oss en hytte en gang-skal jeg uansett ha en slik hylle!!*drømme-drømme*:) lyktene var knall tøffe- så tøff i hvit!! Men jeg er veldig glad i de sorte mine som jeg fikk av deg:) Så herlig med pusekatter!! Skikkelig vår tegn! Tror jeg må på tur jeg å!!:)

Nattaklem til deg fra meg:)

Ragnhild S sa...

Hehehe, ja du var RÅ på østersen!! Vi har kost oss sånn med dere i helga, så dette skal vi gjøre igjen! Så flotte lykter du har kjøpt deg! Skikkelig lekre! Og norgesglasset -perfekt som vase!
nå skal jeg kubbe, er helt kjørt! håper du får sove godt i natt du som nesten ikke har sovet natt som var!
god klem:)