mandag 2. mars 2009

6 kjøkkenting

Her kommer en utfordring jeg har fått i fra Lykkebo :) Thank you, darling!

1) Disse gamle krukkene har jeg fått av mormor!
De tar seg så bra ut på kjøkkenet mitt!!

2) Min daglige dose av Kaffe Caramel i favorittkoppen "new wave" fra willeroy and boch
*må ha det, bare må ha det*

3) Terrin! Også fått av mormor.



4) Mine nye hjemmelagete stettfat -inspirert av boken sjarmerende gjenbruk
Fat og skåler limt oppå lysestaker
Jeg er så utrolig fornøyd med resultatet :)

5) I denne boksen fra Kremmerhuset har jeg kaffe og te-poser oppi

6) Iskaldt vann på disse melkeflaskene! Greit å ha stående i kjøleskapet og flott og sette frem under lunch/middag :)


Jeg gir utfordringen videre til de her tre:

Loppehjemmet

Heidis hemmeligteter

Fotballmamma

9 kommentarer:

Ikke A-Lene sa...

Hei.. Så koselig at du stakk innom bloggen min.. Gøy at du likte bloggen min å... De bokstavene har omtrent akkurat kommet til panduro.. De er ikke så store, husker ikke akkurat str. Men de er passe store... Koster BARE kr 49,- Syyyykt billig.. jeg har endelig fått de i posten, legger ut bilder når jeg har fått de på plass..
Titt innom igjen da..
Klem Lene

LYKKEBO sa...

Bøyer meg for deg!! Kanon flotte stettefat! Så genialt!! De to små var jo også super søte.. Mange flotte kjøkkenting du har! Nydelig de blå krukkene.. Nå skal jeg kose meg med de frustrerte:) Tusen takk snille deg-fælt å gå glipp av en slik episode:) Takk for koselig besøk min venn:) Natta Klem til deg..Ps: Jeg er blitt en følger;)

mi-rachel sa...

kjekt du vil være følger va bloggen min. nå gleder jeg meg til å følge din!

Fotballmamma sa...

Hei Annette!

Trodde faktisk du var en av de andre Annettene som florerer her, så her inne har jeg aldri hvert! (:
Mye fint du har her, de stet-fatene var jo helt NYDELIGE!
Tar utfordringen jeg, og slenger meg med på følger-lista di! (:
Ha en fin dag.

Veronica's hus sa...

Heihei og tusen takk for hygglig kommentar:))

Nope ingen tryllekunstner nei.., men jeg bruker laserskriver.. også sørger jeg for at jeg legger limet i alle rettninger slik at alt blir dekket.

Håper jeg ga deg noen tips der:)

Klemklem

Karna sa...

Her var det myyyye fint, den suppeterrinen var jo bare NYDELIG!!!

Ragnhild S sa...

Hei søtnos! Herregud så bra fatene dine ble!!!! mulig jeg må leke hermeleken her! Så koselig kjøkkeninnlegg med mange flotte bilder: skal gå igang med utfordringen med iver og lyst så snart jeg er frisk igjen (kvalm og ligger på sofan (og ikke gravid:)))
Digger suppeterrinen din! Den er bare SÅ flott!!
God klem

VillaVanilje sa...

lekkert som alltid! flotte fat! Du tryller frem de lekreste sammensetninger av ting!

Solveig sa...

Hei hei:)
Så gøy at du har likt speil da!
Så mye fine ting du har på kjøkkenet;)
Du har vært flink med de stettfatene! Så gøy å lage noe selv. Nydelige de blåe krukkene:)

Ha en fortsatt fin dag!