torsdag 19. mars 2009

Før og Etter


Her ser dere barnegruppen FØR jeg laget trekk til stolene!


Og sånn ble det ETTER!

Cassandra (og moren) er storfornøyd med resultatet, og gjett om det er mange store og små som er missunnelig :) Jeg spurte Cassandra: er du ikke glad du har en mor som kan sy? (snakk om å legge svaret i munnen, da) Joda hun var jo det :)




I utgangspunktet så skulle jeg bare lage to stoltrekk, men så hadde jeg så masse stoff i gjen (pluss at jeg var i støtet) så jeg kjørte på med to søte små puter og en duk som kunne ligge på bordet (og skjule prinsessene - en smule lei de nå) Planen er å gjøre noe med benken og bordet også, mulig det bli hvitt etterhvert!

Kom gjerne med forslag :)








Nå skal jeg lese et 40 siders langt "informasjonsbrev" fra faren til naboen :)
Er det noen som har et behov for å markere seg litt eller??
*ler*
God ukeslutt :)

3 kommentarer:

Ragnhild S sa...

Ååååå, så utrolig lekkert!!!!! Dette var vel verd alt strevet?? Utrolig fint, Anette! Godt hun ble fornøyd! Vet ikke om du husker hva eldstejenta mi gjorde da hun fikk sine trekk? Jeg var jo SÅ stolt, men hun nappa av begge trekkene og pælma de på stua! Utaknemlige lille... ja! Hehe, hun var jo bare 2 år da:) Veldig bra jobba! Gleder meg enda mer til fredag nå!!
Stor klem
(Ps Christina har lovet meg hevnaksjon med orkester og sekkepipe)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

nemmen helledussen so kjempesøte stolar!!!! gjett om mi prinsesse hadde likt det og :o) fekk lyst å lage nåke til hennar stolar og :)
Klem :o)

Unknown sa...

Herrejemini... Er det mulig å få noe til å bli så søtt!
Kjempeflott!