søndag 22. november 2009

I går var vi 17 jenter hjemme hos meg på julebord.
Flott festbord med deilig mat levert av Gate Gourmet, fantastisk dessert, morsom lek litt ut på kvelden (vi vant seff), masse god drikke og herlige kollegaer!

Vi storkoste oss!

Pyntet med små julekuler i sølv og lilla

Deilig? Denne desserten laget min skjønne kollega Anna -gourmetkokken vår ;)
Ubeskrivelig Snadder!!

Og til slutt et bilde av adventskalenderen vår. Til ære for en hyggelig kunde jeg snakket med på telefonen ;) Ps! Den er 90 cm lang -Lykke til!

Om en uke er det 1. søndag i advent, så nå er det siste innspurt på kalendergavehandlingen.

Ha en fin *siste* uke i november :)

5 kommentarer:

Fur Elise sa...

ÅÅ, så fint pyntet!! Tenker dere koste dere..:)
klem

Lisas hjem og skatter sa...

Så fint du hadde pyntet :) ååå, for ei herlig tid! Blir så inspirert av å titte rundt her i blogglandia :)

Desserten så nydelig ut!!!

ha en fin kveld :)

klem fra Lisa

LYKKEBO sa...

Du er så flink til å dekke bord!Lekkert ned til den minste detalj..
En fryd for øyet:)
Mmm får nesten vann i munnen av å se på muffinsen til Anna.. Vi får "lure" til oss oppskriften til helgen;)
Ses i morgen:)
ps....og jeg venter spent på nytt innlegg;)hihi

Klem

Fur Elise sa...

Savner deg i Blogglandia!!
Har en award til deg på bloggen min! Klemmer

Uten en Rød tråd sa...

å så fint :-)
fant bloggen din fordi jeg søkte etter kardemommeloven - og du hadde en veldig fin utgave av den på veggen din!!
flink du :-)